Free Joomla Template by Discount Justhost

BFit XL 2.0 Vernieuwd programma!

Zie jij januari 2017 als dé start op weg naar een gezonde leefstijl?

Dan kan BFit XL jou daar goed bij ondersteunen!

 

Op 7 januari starten we met de vierde serie. De vorige drie series waren erg succesvol. Niet alleen de deelnemers hebben veel geleerd, ook BFit XL zelf. De startersgroep is vernieuwd en nog meer aangepast aan de wensen van mensen die graag gezonder willen leven en wat kilo’s kwijt willen.

Samen met een sportfysiotherapeut, voedingscoach en een (hard)looptrainer ga jij 24 weken lang werken aan jouw zelfregie; hoe pak jij zelf de gezonde leefstijl - gezond eten, meer bewegen - het beste op? Je leert voor jou haalbare en realistische doelen te stellen voor de korte termijn, zodat jij straks met een fitter lichaam weet hoe je een gezonde leefstijl kunt handhaven. En daar hoort plezier en gezelligheid bij! 

Wat is er nieuw?

De duur van het programma is 24 weken. Zo kunnen de looptrainingen langzaam opgebouwd worden met voldoende tijd om erna eventueel soepel te kunnen aansluiten bij een reguliere hardloopgroep. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om sportief te blijven wandelen.

Heb jij tijdens het opbouwen van de trainingen een dreigende blessure? Onze sportfysiotherapeut kan jou helpen hier op een adequate manier mee om te gaan.

Het programma is onderverdeeld in vier blokken met ieder een thema. Naast korte individuele begeleiding door de voedingscoach doorloop jij als deelnemer de belangrijkste thema’s die jou helpen om een gezond voedingspatroon vast te houden.

Wat levert het jou op?

  • een eerste introductie-bijeenkomst op 7 januari 2017 met de antwoorden op de vragen die je nog hebt
  • bij de start en aan het eind van ieder blok een BMI-, gewicht-, vetpercentage- en visceraal vet-meting en loopanalyse
  • intensieve, professionele begeleiding door een looptrainer, een sportfysiotherapeut en voedingscoach, met veel individuele aandacht
  • 48 wandel- of looptrainingen, op jouw niveau; van absolute beginner tot voorzichtige hardloper
  • 1 x per blok een individuele korte afspraak met de voedingscoach, 1x een inloopspreekuur w.b. voeding, doorlopend de mogelijkheid voor contact via het telefonisch spreekuur, online voedingsbegeleiding en eens per 2 á 3 weken Your Personal Trigger mail als motivatie
  • eerlijke informatie over gezonde voeding met de focus op thema’s zoals motivatie, eten zonder honger, terugvalpreventie
  • geen weekschema’s of afvalrace maar plezier in gezond eten en bewegen
  • wekelijks een mogelijkheid om samen met de sportfysiotherapeut te kijken naar jouw beginnende pijntjes
  • goede voorlichting om stevige sportblessures te voorkomen
  • een frisse neus en een fit lichaam door de trainingen in de buitenlucht
  • gezelligheid, aanmoediging en herkenning; het mag écht gezellig zijn!

Opeens ben jij een échte hardloper!

Het is niet de eerste keer dat een BFitter is begonnen met 50 meter joggen tot de hoek van de straat en is geëindigd met het uitlopen van de 4 Engelse Mijl in Zwolle.

Daarom is het mogelijk om door te stromen naar een reguliere loopgroep of een vervolgcursus, zoals Go4Fit van atletiekvereniging P.E.C. 1910 of Start2Run van de Atletiekunie.

Tijdens de laatste weken van de cyclus gaan we ook meelopen met een loopgroep van P.E.C. 1910 om de overgang te versoepelen. Natuurlijk loopt er dan ook iemand mee van de BFit-coaches.

Wat zijn de kosten?

De kosten voor dit totale programma, inclusief bmi-, gewicht-, vetpercentage- en visceraal vet-meting, bedragen slechts € 225,- voor de Startersgroep van 24 weken. Ben jij al een meer 'gevorderde' loper en denk jij met een halve serie voldoende te hebben, dan kun je je aanmelden voor een halve serie voor € 125,-. Deze kan halverwege het programma eventueel verlengd worden voor € 125,-.

Is er een vergoeding van werkgever of verzekeraar mogelijk?

In sommige gevallen wordt dit programma door de werkgever vergoed of bij een aanvullende verzekering (gedeeltelijk) vergoed door de zorgverzekeraar.

Meer informatie

  • Op woensdagavond (19:00 uur) en zaterdagochtend (houd deze vrij van 09:00 uur tot 11:30 uur) zijn de trainingen. 
  • We vertrekken vanaf de atletiekbaan van av PEC 1910 op de Urksteeg te Zwolle.
  • Op de locatie Urksteeg in Zwolle zijn ook de (inloop)spreekuren met de sportfysiotherapeut en de voedingscoach.
  • Op 7 januari starten we eerst met een informatiebijeenkomst gevolgd door een korte eerste training/loopanalyse/bodyscan. Daarna kun je nog besluiten of je wel of niet mee wilt doen. Er zal ook niet eerder geïncasseerd worden.

 

Ook werken aan een fitter lichaam en een gezonde leefstijl? Meld je dan snel aan!